søndag 14. april 2013

Me&i møte

I dag hadde jeg Me&i møte nr 2 denne våren.
Denne gangen med gode venninner og masse søte barn.
Så da måtte det til litt kakebaking.
Denne gangen ble det Mandel og sjokolade cupcakes fra Passion4baking.
Nam, nam!!



Det er godt å ha gode hjelpere til å pynte (og prøvesmake ;) hihi)!




Så var alt klart for innrykk av kjøpelystne mammaer ;)


Litt sunne er det greit å være innimellom kakespisinga ;)


Og Sanna (Me&i selgeren) har satt opp vårens kolleksjon for visning og prøving.
Se så fargerik, leken og flott!


Denne gangen ble det 2 yogapants til Leah, ei lue og en nikkers til meg.
Jeg har skrytt av klærne på bloggen før, men jeg gjør det igjen!!
For de er så fantastiske!! Jeg kan bare anbefale alle å prøve de!
Barna elsker fargene, trykkene og ikke minst å ha de på fordi de er så behagelige.
Vi mammaer elsker dem fordi de holder på farge, form og trykk i vask etter vask etter vask!!
Dameklærne er også noe for seg! Jeg begynner å ha ganske mye i skapet mitt, for å si den sånn ;)
De MÅ bare prøves!!


Som vertinne har man også noen goder :)
Man får en vertinnegave etter hvor mange gjester som er på møtet.
Og så snill som Sanna er, så fikk Theo en spesiell gave av henne denne gangen også.
Han fikk denne fantastisk søte luen og overallen:))







Håper dere har en gooood søndag <3















1 kommentar:

  1. Hei;)
    Så fine dere skal bli da;) Luene var supre.
    Ønsker dere en super ukestart.

    Klem fra tante

    SvarSlett