fredag 7. november 2014

Pausefisk

 
 
Etter å ha tenkt og grublet, har jeg bestemt meg for å pause bloggen en stund.
Kanskje kommer jeg tilbake, kanskje ikke.
Med unger, hus og hjem, en 100% nattevaktsstilling som sykepleier og mange hobbyer føler jeg at jeg må gi slipp på noe, i hvertfall en stund, og det må bli bloggen.
 
Tusen takk til dere alle for at dere har lest bloggen min!
Det setter jeg sååå stor pris på!!! 
 
Følg med gjerne på Instagram, Susannsf, der er jeg fortsatt veldig aktiv :)
 
 

7 kommentarer:

  1. Men dette var trist å høre, men jeg skjønner hvorfor... Ikke lett å få gjort alt, og noe må jo vike.
    Jeg kommer til å følge deg på Instagram, ELSKER instagram ;)
    Håper du kommer tilbake igjen :)
    Kanskje du kommer til å savne oss så mye at du begynner å blogge igjen ;) Hihihi
    Neida, kos deg å nyyyt dagene, blogging skal være kos ikke noe du må gjøre :)

    Håper du får en herlig helg, en fantastisk jul og en fin førjulstid <3
    Goood klem fra Nina <3

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Da må jeg på Instagram ;) Trenger helt sikkert hjelp ;)

    God helg;)

    Kjempeklem til dere alle herfra

    SvarSlett
  3. Å du, tusen takk for kommentaren på bloggen. 60 timer på 7 dager er bare p.....!
    Kos deg masse på julemessa, håper tingene dine flyr avsted;)

    Nyt frihelgen;)

    SvarSlett
  4. Svigermor sier: Det ska noko te å makte alt. Ta deg en pause, men jeg håper selvfølgelig at du kommer tilbake. Da jeg hadde små barn, rakk jeg nesten ikke å strikke, og det som er så gøy!

    Stor klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. oi, så synd, tusen takk for følget og masse hyggelige kommentarer hos meg! Ha en god pause, plutselig er du tilbake!

    SvarSlett
  6. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlett