fredag 24. januar 2014

Hei igjen! Jeg er tilbake:)


Ja, nå er jeg tilbake :)Håper dere liker det!
Og som dere ser, med ny tattoo!
Nytt look på bloggen og ny tatovering :) Jeiii:) Moro!!


Litt om tatoveringen...
Jeg hadde håndavtrkket til Tuva med navnet henne fra før. Den tok jeg for 2 1/2 år siden. Men jeg savnet å ha alle barna mine representert på armen. Så jeg fikk tegnet denne.
Englevinger og to lukkede liljer for Tuva og lillegutt. Og to åpne liljer for Leah og Theo. Jeg er så glad for den <3 Knallfint arbeid også!! Av Pratha på Lucky7 tattoos på Hamar.
Neste steg er å få skrevet Leah og Theo under, og så tenker jeg på å få lillegutts bittesmå hånd og fotavtrykk ved siden av Tuvas. Da blir den perfekt og fullkommen <3

Lurer du på å ta en tattoo... Her er noen råd!

En av de vanskeligste tingene å gjøre når du skal ta en tatovering er å bestemme seg for et design.
En tatovering er et permanent bilde på kroppen og det er ingen enkel måte å fjerne en tatovering på.

Å velge et motiv man skal leve med resten av livet er på ingen måte noen enkel prosess. Man skal bruke lang tid og tenke seg nøye igjennom det på forhånd.
Finn en tatovør som er spesialist på den stilen du ønske, få gjerne anbefalinger og se tatoveringer artisten har laget før, så vet h*n er god!

Det er en smertefaktor med i bildet. Fargen blir stukket inn med nåler og dette gjør litt vondt avhengig av hvor på kroppen du skal ha din tattoo. Jeg har selv 5 tatoveringer nå og vondt gjør det uansett. Men smerteforskjellen er såpass liten så du bør ta din tatovering der du ønsker å ha den!

Det er en selvfølge at man få den kvaliteten man betaler for. Pris på tatovering blir gjerne målt ut ifra størrelse og detaljrikdom. Ved større prosjekter kan man som oftest avtale om timepris. Og min erfaring er at det er lurt å avtale pris på forhånd hvis man ikke får timespris. 
Lykke til! 

P.S Følg med de neste dagene, for jeg skal ha TO give aways for å kick-starte bloggen!!



Og med det, ønsker jeg dere en strålende helg! Jeg skal jobbe....








 

3 kommentarer:

  1. Hei unge dame;)
    Koselig å ha deg tilbake her;) Kjempefine tegninger du har fått, men jeg er nok for gammel til sånt;D
    Vi over 50 blir nok den siste generasjonen uten tatoveringer;)
    Her er det studiehelg/lesehelg på meg..
    God arbeidhelg;)
    Klem fra tante Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min, det setter jeg stor pris på! Så modig du er å ta tatoo, har lenge tenkt å få meg en til minne om vår engel, men jeg er litt for pysete… ha en flott søndag på jobb! klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bare å hoppe i deg ;) Du vil ikke angre!

      Slett