tirsdag 28. januar 2014

Ny hobby og give away


Min nye hobby er perler.


Og med perlene lager jeg reflekser med navn til f.eks skole/barnehagesekken, og personlige nøkkelringer.






Jeg lager på bestilling.
Reflekser med enkelt navn kr 100,-
Reflekser med dobbelt navn kr 120,-




Det har også blitt en del av disse i bursdagsgaver i det siste, og det virker som ungene synes det er stas å få:)








Her er eksempel på nøkkelringer jeg laget til ei julemesse.
Nøkkelringer med enkelt navn (tekst) kr 65.-
Nøkkelringer med dobbelt navn kr 85,-



Ungene her i huset har selvfølgelig fått hver sin refleks på barnehagesekken!






Og her kommer årets første give away

Premien er en personlig refleks eller nøkkelring med ønsket navn (tekst).


Reglene er:

* Et lodd for kommentar under dette innlegget
* Et lodd  for å være eller bli følger
*Et lodd for å legge ut lenke til denne give awayen på din blogg (hvis du har), eller f.eks på facebook
* Et lodd for å like og dele bloggens facebookside her

Skriv hvor mange lodd du tar.... De som evt. ikke har egen blogg må huske å skrive sin mailadresse :) 


Trekningen skjer 15. februar.

Lykke til :)











Ønsker dere alle en flott dag!









21 kommentarer:

  1. Hei;)
    Jeg er med og trekker fullt hus;)

    Klem fra tante

    SvarSlett
  2. Jeg skrev en lang kommentar, men når jeg trykket "publiser" forsvant den.... sukk. :)
    Jeg skulle innom for å takke så mye for de koselige kommentarene fra deg på min blogg, og kom jo over din fine blogg.
    Ble spesielt forelsket i de søte lenkene med bokstaver, refleks og krok på :)
    Trekker derfor to lodd - et ved kommentar og et ved å følge deg :)
    Ønsker den en fin torsdag videre, klem H

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Henriette:)
      Så koselig at du besøker bloggen min og:)
      Takk for hyggelig tilbakemelding!
      Lykke til i trekningen!
      Klem

      Slett
  3. Hei:)
    Så fine de er:)
    Og hyggelig du besøkte meg på bloggen:)
    Ønsker deg en fin dag:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)
      Så koselig at du besøker bloggen MIN!!
      Lykke til:)
      Klem!

      Slett
  4. Så fine refleks!
    Jeg vil gjerne være med - 3 lodd på meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for komplimentet:)
      Og takk for at du besøker bloggen min!!
      Lykke til!
      Klem :)

      Slett
  5. Jeg blir med! Tar 4 lodd! Disse er jo både praktiske og veldig søte!!

    SvarSlett
  6. 3 lodd håper jeg på
    Så flotte de var, virkelig søte!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  7. 3 lodd på meg, liker og deler på Facebook :)

    SvarSlett
  8. Hei :-)

    💕 Så fin giveaway, kjempesøte ting du lager.
    Blir veldig gjerne med og prøver lykken med 4 stk lodd.
    Ønsker deg en fin uke! 💕

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  9. Spennande give away !
    Eg vil gjerne delta og tek 2 lodd.

    Og du er velkomen til å ta del på min gi bort i bloggen min.
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  10. Hei! Flott blogg du har:-) Jeg prøver lykken med 3 lodd:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  11. Jeg vil gerne prøve lykke med et enkelt lod.
    Hilsen Pia
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett
  12. Visst vill jag vara med och pröva min lycka , det blir två lotter för mig.
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett
  13. Førsøker meg med 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  14. Åh så flott giveaway! :)
    Her prøver jeg lykken med 1 lodd:)
    Klem fra swimzy

    PS: bli gjerne med på min giveaway på matbloggen min:
    http://swimzys-matblogg.blogspot.no/2014/02/giveaway-blogger-er-4-ar.html

    SvarSlett
  15. Så fine og praktiske dei er :) Då blir det 2 lodd på meg. God helg.

    SvarSlett
  16. Kjempefine !
    Jeg vil gjerne bli med ..
    Kommetar,følger og link på bloggen min
    Klem Anne

    SvarSlett
  17. Så fine:-) jeg vil ta lodd ! Kjekt du har begynt bloggen igjen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig å høre :)

      Slett