søndag 16. mars 2014

Hagesesongen er igang


Tenk at våren er her og vi har startet hagesesongen :) 
Det har vært så utrolig dårlig vær her på østlandet de siste månedene, så vi har dessverre nesten ikke vært ute! Men NÅ er lekene tatt ut i sandkassa og syklene og huskene er tatt i bruk! 
Å herlige vår!!!





Grillsesongen er også i gang:) 
Og min flinke handye mann, har snekret nytt stativ til grillen. 
Da holder den ut denne sesongen!


Ungene koste seg med grillpølser ute i går:)




Og jeg har prøvd meg på litt strikking ute, men det var ikke så lett!
Lille T trenger mye hjelp enda :)


I dag dro jeg med vaffeljernet ut :)
Mine grove vafler fikk ben å gå på! 
Oppskrift kan du finne her 


Og så vil jeg minne om Give awaen min!
Sleng deg med her :)







Tusen takk for besøket :)
Håper du har den strålende helg <3













4 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Åååå så godt det så ut;) Godt for store og små å nyte dagene utendørs i herlig vårvær;)
    Her har jeg fått det jeg har ønsket meg i hele vinter,-SNØ;) Nå måker M. snø og jeg ser på...;)

    Kos dere;) Klem;)

    SvarSlett
  2. Så utrolig herlig at hagesesongen er i gang! Leste forresten teksten om deg nå, jeg har selv mistet tre barn i magen, men nå er har vi kommet mye lengre enn de forrige og håper på en vellykket fødsel i april:)

    SvarSlett
  3. Det er så deilig og oppvekkende! Vi hadde "dessverre" noen cm i snø som kom i går kveld/natt, men solen har smeltet det meste nå. Hagemøbler er tatt ut, leker er på plass og hageputene skal få nytt trekk nå snart:)

    SvarSlett
  4. Det er rart hvor godt humør man blir av det milde været *smiler*

    Happy onsdag!
    klem

    SvarSlett