tirsdag 25. februar 2014

Drømmer om fornying!



Jeg har for tiden veldig lyst på litt forandring i stuen!
Det er lov å drømme seg bort litt, er det ikke?!


Ny sofa har vi lenge snakket om at vi har lyst på!
Men er det lurt? Ungene er enda små og klin blir det alltids, samme hvor forsiktig man prøver å være! 
For øyeblikket er det mye sikkel og snørr på minsten:) Det har en tendens til å havne på sofa, puter o.l. hvis ikke det havner på mammas klær da ;)


Drømmelampa er Vita Eos <3


Noen nye pynteputer hadde gjort mye!


 I strikkekroken min kunne jeg trenge litt mer lys!


Jeg elsker levende lys!!







Hva drømmer du om for øyeblikket?













1 kommentar:

  1. Her var mange fine drømmer!!! Etter å ha holdt på med innredning av hytten den siste tiden, kjenner jeg at jeg er mett for ønsker akkurat nå... Helt utrolig, spør du meg! Ble sur på mannen da han ba meg kjøpe innredning til badet her hjemme, men jeg fant et stilig, så gleder meg til å få det i hus!! Nå må jeg bare samle overskudd til neste prosjekt, som er leilighet i Hamburg!! Flytter ned der for en periode i sommer, og da spørs det om vi får leie med eller uten møbler!!

    SvarSlett