mandag 3. mars 2014

Give Away



Jeg har etter jeg startet å blogge igjen på nyåret, fått så mange besøk på bloggen! 
Jeg er så utrolig glad for hver og en av dere som leser bloggen min, at nå må jeg premiere en av dere!
Så her kommer en ny Give away!



Et deilig skjerf i kamuflasje-farger fra Cubus 
og en herlig rosa negelakk fraMaxFactor


Reglene er:

* 1 lodd for kommentar under dette innlegget
* 1 lodd  for å være eller bli følger
* 1 lodd for å legge min blogg til bloggrullen din


Skriv hvor mange lodd du tar.... De som evt. ikke har egen blogg må huske å skrive sin mailadresse :) 


Jeg trekker vinneren 3.april!





Lykke til :)










17 kommentarer:

  1. Dette er jeg gjerne med på, flotte premier :)
    Tre lodd på meg!

    SvarSlett
  2. Klart jeg blir med . Er følger. tar 2 lodder.
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med mange besøk til den fine bloggen din.
    Eg vil gjerne vere med på lotteriet med flotte gåver og tek 3 lodd :)

    Fin dag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Alltid moro med en give away:-) Jeg er allerede følger av den fine bloggen din og du ligger i bloggrullen min også:-) Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Så kjekt, jeg tar gjerne 1 lodd, synes du har en fin blogg som jeg følger :) Ha en fin uke, klem fra Beth

    SvarSlett
  6. Denne vil jeg være med på!!! 3 lodd til meg! Riktig lekkert både sjal og neglelakk!!! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Jeg vil gjerne bli med på Give awayen din og tar 3 lodd. Gleder meg til å følge deg framover.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  8. Hei;) Selvfølgelig er jeg med;)
    3 lodd på meg.

    Klem;)

    SvarSlett
  9. Jeg blir gjerne med og trekker tre lodd:)

    -Hanne-

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med og trekker to lodd!:)

    SvarSlett
  11. Så koselig :o) Jeg er veldig gjerne med!! Trekker to lodd :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  12. Da ble det 3 lodd på meg:)

    SvarSlett
  13. Så spennende! :) Jeg tar tre lodd :)
    Tusen takk for koselig kommentar til bloggen min :)
    Håper du får en flott lørdag :)
    Nina

    SvarSlett
  14. Koselig å følge deg:) 2 lodd på meg:) klem fra Heidi

    SvarSlett
  15. Kjempe fin blogg susann!stå på videre:) jeg prøver lykken!3 lodd på meg:) ha en fin helg:)

    SvarSlett
  16. Jeg er med :) To lodd på meg.

    SvarSlett
  17. Du har en kjempe fin blogg. Koselig å følge med:)
    Jeg vil gjerne være med:) 2 lodd på meg


    SvarSlett