onsdag 11. juni 2014

Noen har lånt kameraet mitt....


Jeg satt og kikket igjennom biler og der dukket det opp en del bilder jeg ikke kunne huske å ha tatt!


Jeg har en mistanke om at et kan være min lille femåring som har vært fotograf ;) 







Det blir lite blogg-skriving og -lesing når det er slike deilige sommerdager som vi har hatt nå! Men når jeg finner slike fine bilder på kameraet, så må jeg jo bare vise de fram :) Hihi!!

Håper dere også nyter disse nydelige sommerdagene vi har nå!!
Og så må dere huske å melde dere på trekningen av de superkule jeansene fra Me&i da :)




4 kommentarer:

  1. Hei og god morgen;)
    Verdens herligste innlegg spør du meg ;) ;) Kjenner igjen plassen ;) Regner med at det er den lille snuppa som har vært fotograf.
    Kos dere i varmen;)

    Klem fra trøndelag;)

    SvarSlett
  2. Klart du må vise fram bildene! :) Noen av de var jo skikkelig flotte, det er iallefall min mening :)
    Spennende med kamera, har ei lita ei på to her som elsker å få lov å knipse med mitt ;)
    Og jeg holder det selvfølgelig ;)
    Håper du får en herlig dag :)
    Go'klem

    SvarSlett
  3. Det kan bli spennande når barn får ta bilder.
    Desse var fine.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Artig med en fotograf-spire i heimen ;-)
    Fortsatt god sommer!
    Her nord har både temperaturen og tåka senket seg ned over oss, men vi har hatt fine sommerdager allerede :-)

    SvarSlett