søndag 3. mars 2013

Hva har du på strikkepinnen eller heklenåla?

Jeg har ikke bare ett prosjekt på gang, men faktisk 4. Haha!! Må ha litt variasjon.
Jeg har igjen en halv arm på Mariusgenseren til min kjære. Men nå måtte jeg bare ha en liten pause, så jeg kjøpte inn litt bomullsgarn. For jeg vet om ei lita snuppe som snart blir 3 år ;)
Ellers så ligger det et babyteppe som snaaart er ferdig og ei jakke til Leah og venter.
 
 
 
Hva har du på strikkepinnen eller heklenåla?
 
 
Sjekk denne da!!Hahaha!!!!! Ser ut som bamsen til Mr. Bean. Knis!!!!
Jeg hekla den da Leah var baby. Den ble jo så grusom at hun aldri fikk bruke den. Men jeg fant den igjen i garnskuffen i dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Søndagsklem :)
 
 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Som jeg skulle ønske at jeg kunne strikke og hekle altså!!!, men det hadde nok bare resultert i flere uferdige prosjekter her i gården (og de hadde nok aldri blitt ferdig..haha) Jeg har masse påbegynte i form av album,malerier, scrapping og prosjekter til barnerommet, så regner ikke med jeg blir arbeidsledig i permisjonstiden ;)
    God søndag til deg og
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Her har det vært blås bort helg;) Men det herjet som verst i går dro vi på tur langt oppi marka;)) I dag har det vært treningsvær, M har passet tven og ovnen.
    Jeg slanker garnlageret mitt. Et nøste av ditt og et nøste av datt. Så her går det i votter;)
    Par nr 7 på pinnene nå;) Gleder meg til å begynne på noe nytt, men det blir først til påske;))

    Jeg skal gjøre unna litt jobb før det blir leggetid;)

    God marsuke til dere alle;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei og takk for sist. Det var koselig og se "småtten" i bassenget.
    Jeg strikker søt kjole til godjenta. Herlig sommerkjole i spennende fargekombinasjon
    av lime, kaki og oransje. Selve kjolen er enkel med utskrådd fasong, men morsomme hekle- og strikkedetaljer gjør den spesiell:)

    Klem fra mormor til småtten og godjenta:)

    SvarSlett