lørdag 13. april 2013

Min hobby - kortlaging og scrappbooking


I 2008 fant jeg meg denne hobbyen. Kortlaging og scrappbooking.
Det er utrolig moro! Og nå tenkte jeg det var på tide å vise frem litt her på bloggen. 



Dette sjokoladekortet laget jeg på bestilling for en stund tilbake.




Det samme med dette bursdagskortet, jeg lagde det på bestilling.



Dette kortet fikk mamma på morsdagen <3




Og så jobber jeg iherdig med album til Leah.
Nå må jeg bare stå på, for Theo skal jo også få album. Mye å gjøre!!
Her er to av MANGE LO'er jeg har laget til nå.

Først en veldig enkel en...
Enkelt, men veldig søtt <3


Og så en like søt en, men med masse detaljer!




Og med dette, 
ønsker jeg dere en kreativ helg <3








4 kommentarer:

  1. Hei;)
    Kortene dine er så kjempefine og delikate;)
    Albumene blir sååååå flotte;) Tenk å bla i noe så lekkert;)

    Her har vi ryddet litt i hagen i dag, og det ble en liten skitur på M.
    Kos dere med M&M party i morgen;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!! Hvilke størrelse har du på LOène? Og hva oppbevarer du de oppi?

    SvarSlett
    Svar
    1. <3 takk!!
      LO'ene er ca30x30 cm. Jeg lager de på hele mønster eller bazzille(ensfargede) ark.
      Og så har jeg de i album som er beregnet på dette. Det fins billige på f.eks Clas Olsson.

      Slett
    2. Takk for svar. Tror jeg får ta egen tur på clasen :)

      Slett