fredag 19. april 2013

Sjarmøren er 7 måneder

Her kommer en liten oppdatering om sjarmøren som alt har blitt 7 måneder.
Jeg snakket med en av legene på sykehuset en dag og hun syntes tiden har gått så fort! Det er alt 7 måneder siden han var innlagt på Neo! Ja tiden flyr!! Og jeg prøver å nyte hvert sekund av mammapermisjonen. Plutselig er den over :(
Og grunnen til at jeg snakket med legen på sykehuset var at i samråd med lege på helsestasjonen og fastlegen, tok vi nye blodprøver for et par uker siden.
Jeg klarte bare ikke legge fra meg tanken på at Theos Ferritin (viser jernnivået i kroppen) var veldig høyt da han var på kontroller ved 4 og 6 måneders alder. Og i og med at han fikk jerntilskudd OG har begynt å spise flere posjoner grøt (som er tilsatt jern) om dagen, uroet dette meg en del.
Og resultatet ble, at han har sluttet med jerntilskudd! Jippi:)))) Nå trenger han bare tran (el D-vitaminer) som alle andre unger.
Theo er frisk som en fisk <3
Og sjarmerer alle rundt seg <3

Og han er veldig glad i lekene sine ;)


Første gang i tripp-trapp stolen. Litt forfjamset.... ;) 
Men uten skikkelig pute oppi, var det litt vanskelig å sitte! Så Newborn setet kom på igjen en stund til.








Tusen takk for at du føleger oss <3










7 kommentarer:

  1. Så fantastisk Susann. Kjenner godt til den store gleden over å bli erklært "frisk". I disse dager fikk også vi beskjed om å slutte med jern på K. Siste prøve viste hb på 11,5 og da kunne han slutte med jern 3 mnd gammel. Måtte bare verdiene holde seg stabile. K sliter sånn med magen pga jerntilskuddet så det skal bli godt med bare mm i magen igjen.

    Nydelig han er lille Theo:)

    Hilsen hun som har skrevet før ångående jernet:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg;)
    Sjarmør med stor S;) 7 mnd, ja tiden flyr. Nydelige bilder, og så godt med en aktiv gutt;)
    Kjempebra at jerntilskuddet kunne fjernes.


    Ønsker dere en fin helg;)

    Klem fra tante

    SvarSlett
  3. Naaaw, han er bare så utrolig søt!! Får lyst til å knipe litt i de gode bollekinnene hans. Og ikke minst FRISK som en fisk..Endelig. Godt å kunne senke skuldrene vil jeg tro.
    God helg
    klem

    SvarSlett
  4. Litt av et sjarmtroll. Han er sååå god. Tenk, 7 mnd i dag, gratulerer med dagen.
    Det er godt at god gutten er frisk.
    Klem fra mamma

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 7 månedersdagen til lille Theo <3
    Han er så utrolig nydelig, fantastisk at han nå er helt frisk <3

    Klem

    SvarSlett
  6. Så stor han er blitt :) fant tilfeldig bloggen din, her skal jeg få lest litt ikveld :) mvh Silje ( fra mini klubben )

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Silje :) Så koselig at du leser bloggen min:) Og gratulerer så mye med lillebror!!!

      Slett