lørdag 16. august 2014

Ny Give away med Me&i

Me&i har akkurat sluppet høstekolleksjonen 2014. 
Og som alltid, er den råfin:)



Jeg planlegger allerede treff om ikke lenge. Jeg gleder meg veldig!!

Også i høst er jeg så heldig å få lov å gi bort et valgfritt plagg til en av mine lesere. Denne gangen et valgfritt barneplagg fra høstkolleksjonen 2014.

Det eneste du trenger å gjøre, er å fortelle meg hvilket barneplagg som er din favoritt.
http://www.meandi.se/no/

Har du bare smarttelefon eller nettbrett og har problemer med å kommentere under innlegget, så send meg gjerne en mail i stedet : susannsf@hotmail.no

Min favoritt er Lovely hearts tunic






Jeg falt egentlig for alle plaggene med hjerter på.. Kremt! 



Leah hadde også vanskelig for å bestemme seg da jeg spurte henne ;)


Hun likte den fine rosa ducks dress...



....og den utrolig søte puppy in pocket tunic.


En heldig vinner trekkes 3. september.

Lykke til :)


15 kommentarer:

  1. Jeg liker den gule kjolen med hjerte på:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! Jeg likte godt tunikaen med hjerter! Ha en herlig lørdagskveld!

    SvarSlett
  3. Så moro! Jeg liker bodyen med hjerter:)

    SvarSlett
  4. Vanskelig å velge ut 1 favoritt, er så mye fint!
    men tror det må bli teddy tunic:)

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar hos meg :D

    Jeg er nok veldig enig med deg, jeg likte også den tunikaen. Den passer til buksa vi kjøpte i vår. ;)

    Pst. Det er Åpent Hus her i Hernes hele dagen 28/8 og på dagen 30/8, så det er bare å komme for å se, eller si fra om du vil ha besøk. ;)

    SvarSlett
  6. Her var det jammen mye fint barnetøy! Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg Paw pants i str 74/80 ev 98/104.

    Hilsen Ingunn

    SvarSlett
  7. Hei! Så mye fine klær. Jeg savner gule jente klær så jeg ønsker meg gjerne One Heart Tunic (gul/brun) i str 110/116, hvis jeg er så heldig å vinne får jeg kjøpe traffic jam til gutten i huset også:D Så får begge hvert sitt gule nye plagg til høsten :)
    (Skolestart på 5 åringen i morgen!!! De vokser så fort... så akkurat på nyfødt filmer på kameraet... savner en baby i huset)

    SvarSlett
  8. Det er jo så utrolig mye lekkert. Si fra neste gang du skal ha treff;)
    Skulle jeg vinne ønsker jeg meg skinny jeans eller favorite zebra striped tee;)
    Krysser fingrene;)

    Klem ;)

    SvarSlett
  9. Så mye fint !!!
    Her var det vanskelig å velge ut et plagg ..
    Skulle jeg være den heldige ... ønsker jeg meg diggie& tractor str98/104
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  10. Tak for tippet om din meget fine give away og din søde kommentar under min give away... Hvor er der mange fine at vælge imellem, men skulle jeg være heldig at vinde, vil jeg gerne have denne :http://www.meandi.se/no/produkter/142114.aspx
    i str 110/116 til mit barnebarn Hjalte. Hans mor er vild med turkis og Hjalte med bamser.
    Hav en dejlig dag

    SvarSlett
  11. Oij, her var mykje fint.
    Eg trur eg ville velge flower and dot leggings til minste barnebarnet, str 2-3 år

    SvarSlett
  12. Så mye fint. Skulle jeg være den heldige ønsker
    jeg puppy in pocket tunic.

    Klem

    SvarSlett
  13. One heart tunic er så fantastisk gul og fin ♡
    Den må nesten lillesnupp ha :)

    SvarSlett
  14. Å jeg falt for den buksa med dyrepoter på. men falt å veldig for den tunikaen med hjerter på. Klarer ikke velge hvem jeg liker best. hehehe. Håper alt er bra med dere. klemmer

    SvarSlett
  15. Tunikan m hjärtan!

    marlene__forsman@hotmail.com

    SvarSlett