lørdag 22. mars 2014

Min Skappeljakke


Endelig er den ferdig, min Skappeljakke. 
Og den ble utrolig deilig myk og varm:)




Jeg ville ikke bruke alt for mye penger på jakken, så da jeg kom over Alpakka-garnet til Trysilgarn og med 30% avslag, da kunne jakken strikkes. Jeg brukte også Faerytale fra Du store alpakka.


Jeg brukte Lises oppskrift, men gjorde om litt på størrelsen så den passer til meg.











Tuuuusen takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen <3




       Klem Susann











11 kommentarer:

  1. SUPER;) sånn vil jeg å ha;)

    Klem;)

    SvarSlett
  2. Wow, den var dritfin, og røk rett inn på listen min :)) Klem fra Beth

    SvarSlett
  3. Flott jakke du har strikket! Den ser deilig og varm ut :-)
    Så fint innlegg under her, nydelig dikt. Trist at dere har mistet Tuva. Varm klem!

    SvarSlett
  4. Så flott jakke! Du er jo så flink:)

    SvarSlett
  5. Kjempefin jakke! Har planer om en Skappelgenser eller jakke jeg også, men så tuller jeg meg bort i andre prosjekter ;)

    SvarSlett
  6. Denne så utrolig deilig ut, en slik kosejakke vil jeg også ha! :)

    SvarSlett
  7. Så skjønn jakke, den ser skikkelig god ut! :))

    SvarSlett
  8. Så fin! Den så virkelig god ut:-)

    SvarSlett
  9. Så herleg kosejakke du har strikka :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med vel gjennomført prosjekt! Denne blir nok godt brukt, tenker jeg :)

    SvarSlett
  11. Kjempefin jakke !
    Den ser deilig og varm ut. Eg kunne godt tenkt meg ei slik.
    Litt av ein jobb å strikke vil eg tru.
    Klem

    SvarSlett