tirsdag 11. mars 2014

Jentelunch med Me&i



Endelig fikk jeg sett vårens kolleksjon fra Me&i!


Hele 7 venninner kom på lunch og Me&i møte i dag! Noen småtupper og en liten tass var også med:)
Jeg har mange venninner som jobber turnus og noen er hjemme i permisjon eller snart i permisjon, derfor stort oppmøte:)


Se de herlige stativene med klær!
Så fargerikt og lekent, og ikke minst unikt! 
Hele kolleksjonen kan du se her 


Og med Sanna som selger, så mangler det ikke på gaver til vertinna og hennes barn!
Vi er sååå heldige!!
Deilig sjokolade og servietter til meg, tunica med de søteste blomster til snuppa og genser med politibiler til lilleputten.


Slik ser det ut når damene shopper, drikker kaffe og spiser kaker :)


Mitt 2. forsøk på Franske makroner ble ganske bra!
Men det skal sies at jeg jukset! Jeg kjøpte kakemiks på Panduro ;) Kremt!!!


For sist jeg prøvde, ble de slik.... (ler meg i hjæl!!!)
Denne ganger gikk det ihvertfall an å servere de;) 
Og de smakte ganske så digg!


De hvite hadde jeg i fersk vaniljer og fylte med sjokoladekrem.


Og disse som skulle være gule (hadde i litt for lite konditorfarge) 
er fylt med sitron curd. 










 Ønsker deg en flott kveld og 
tuuusen takk for at DU titter innom <3



























8 kommentarer:

  1. Heisan:)
    Så koselig med jentelunch!..og de makronene dine så jo veldig gode ut:))
    Fin uke til deg:))

    SvarSlett
  2. Utrolig mye fint fra Me & I. Og du de makronene, flere igjen? Send en da........ ;)
    Superfine gaver til gullene;)
    Kan gå litt på beinet, med krykkene. Men fy som det ser ut ;)

    Må snart innom en butikk, vet ikke om bankkortet mitt virker lengre;) ;)

    Klem ;)

    SvarSlett
  3. Haha, så morsomme de første makronene så ut :) Men var de gode? For i så fall er det jo egentlig helt perfekt - hvis du ikke kan servere dem må du jo spise alle selv :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Gubben sier alltid at det er smaken som teller ;) Så han spiste de han... Men disse syntes jeg bare smakte søtt. Det var nok for mye melis i de!

      Slett
  4. Makronane ser kjempegode ut !
    Flotte klede.
    Eg har ikkje høyrt om det merket før. Er det i salg berre på homeparty ?

    Fin onsdag frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Me&i klærne er supre! Ikke bare i utseende, men i kvalitet og! Man kan handle vi nettbutikken fra de foregående kolleksjonene her: http://shop.meandi.se/no/
      Og så kan man kontakte selgere og bestille via dem uten å ha eller dra på homepartys.

      Slett
  5. Så koselig da !
    Mye fint ser det ut som ...
    Og gode venner og nydelige makroner med kaffe til ... Det kan bare bli en super kveld.
    Ha en fin dag !
    Klem Annne

    SvarSlett
  6. Så koselig det så ut *smiler*

    Franske makroner er en egen vitenskap... hahaha! Så fine de ble :)

    fin dag ♥

    SvarSlett