fredag 7. mars 2014

Smågaver


Jeg synes det er kjekt å ha litt småting liggende til bursdager og slikt... 


Så jeg har heklet litt småtteri...
Smekker...








Og matchende smokkeklyper.








I går titta sola inn vinduet også :)
Jeg kunne kjenne den varme! Så utrolig deilig!!
Men i dag er det den store blåsebortdagen! Ingen sol! Bare gråvær og regn sidelengs :(
Håper og tror på bedre vær i helga! Satser på utedag på søndag.
Har arbeidshelg, men har fått fri ei natt siden min kjære er liggende pga ryggen. 
De to andre nettene må ungene sove hos mormor og bestefar!




Og til sola titter frem igjen, nyter jeg disse lyse fargerike bildene:)







Ønsker dere alle en varm og solrik helg <3










9 kommentarer:

  1. Så mye fint, ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. De er jo bare superfine;)

    God helg;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Kjekt å ha litt sånn forskjellig liggende på lur. Plutselig kan man få bruk for en gave av noe slag. God helg!

    SvarSlett
  4. De var kjempefine i herlige vårfarger!

    SvarSlett
  5. Så fine de ble, herlige farger:-) I dag våknet vi til en etterlengtet sol, ellers har det vært mye gråvær i det siste. God lørdag! Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Herlege gåver i nydelege fargar !
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempesøte babysmekker og smokke-klyper! Så fine gaver!! :-)

    SvarSlett
  8. Så søte gaver! Og nydelige farger:)

    SvarSlett
  9. For en flott blogg du har! Deler veldig mange av interessene dine og kommer absolutt til å følge deg videre! Jeg opplevde dessverre også å bli englemamma 7. januar i år til en fullbåren liten gutt. <3 Min lille Jonathan <3 Det er helt ufattelig og forferdelig vondt. Skulle ønske at ingen skulle måtte oppleve det her og synes det er utrolig trist å lese at du har 2 for lite her på jord:( Man blir ekstra takknemmelig for de man har og heldigvis har også jeg ei nydelig prinsesse Leah her på jord <3 Takk for at du deler, her var det mye interessant som jeg også er opptatt av i hverdagen. Varme klemmer fra Cecilie:)

    SvarSlett