mandag 24. mars 2014

Smågaver er sendt avgårde



Det er koselig å overraske noen en gang i blant, og denne gangen ble det mine tre små søskenbarn Solan, Rasmus og Eirunn, som fikk gaver i posten, på en helt vanlig mandag:) Den siste er bursdagsgave til ei prinsesse i barnehagen:) Leah var på bursdagsparty der på fredag. Hennes første fredags-party. Hihi!!





Vil du også ha slike til ungene dine eller gi bort i gaver?

Send meg en mail: susannsf@hotmail.no

Reflekser med enkelt navn kr 100,-
Reflekser med dobbelt navn kr 120,-






De kan også godt brukes som vognpynt :)


Til slutt vil jeg takke for alle de utrolig koselige kommentarene jeg fikk på innlegget om Skappejakken min:)
Jeg setter SÅÅÅ stor pris på hver og en <3













Klem Susann












4 kommentarer:

  1. Så koselig å kunne gi gaver på vanlige dager! Heldige søskenbarn:)

    SvarSlett
  2. Fine gåver.
    Dette skal eg vurdere om eg skal bestille.
    Er det helst små jenter som likar dette eller ?
    Eg har fleire barnebarn, det hadde iallfall vore kjekt for 6 åringen (jente)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig Anne-Mari :)
      Både jenter og gutter i barnehage og barneskole alder synes disse er fine! Jentene i barnehagen tar de av sekkene sine og har de som pynt på klærne ;) Hihi!!
      De er også fine som vognpynt synes jeg! Vurdere å ta inn andre klyper til den bruken og:)
      Klem

      Slett
  3. Så fine de var!
    Da har jeg sendt en e-post til deg med bestilling...

    Klem fra Vigdis

    SvarSlett